Fredag 27-8-2010

Då var det fredag igen : ) Lika roligt att få lite ledigt från skolan. Har haft A3 träning idag, även fast jag sa att jag inte skulle ha det, så blev det så ändå... jaja, idag stod det klassiskt på schemat. På med swenor skidorna och sen bar det av. Uppvärmningen kändes riktigt bra. Fast det gör den ju alltid : p vi skulle köra 4-6 st stakintervaller. För mig blev det bara 4... Hade inte så mycket att ge, fast med tanke på hur mycket rullskidor jag kört under sommaren så är det ett ganska bra besked att orka köra intervaller. Men jag lalade ju på 2:or förra året, Så det kommer bli skönt när man åker skidor i vinter ; )

Har haft hela 3 lektioner idag, så det blev en hel del plugg. Sen så åkte man hem med Aspen, blev diskutioner om det ena och det andra. Väl hemma så har man pratat med folket, vad dom har haft för sig mm : )

Så nu blir det middag och sen sitta lite vid den stationära dator.

Spotify Premium 1 månad ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0