DM Medel!

Idag har man varit i den fina terrängen utanför Älvsbyn : ) Ett riktigt fint område, lite otydligt när det är så mkt stenar.. Ska ju inte börja klaga nu!

Dagen började med att sätta sig i bilen efter en stabil frukost. Efter ett bra tag i bilen så var vi framme och skådade den fina tallheds terrängen. Hade inte så stora förhoppningar på dagens lopp, fast det visade sig att jag hade mer tur än skicklighet.
de första kontrollerna gick bra, tyckte jag kom in i kartan bra. Fast jag gled snett utifrån kontrollerna. Särskilt kontroll plockningen var inte så bra idag. Får förbättra tekniken i ringen imorn. Fast la ungefär ca 1,5-2 minuter i skogen idag. Fast jag sprang ifrån allt motstånd med mkt mer, eller inte så mycket. För min tid blev bara 13 sekunder bättre än Joars. Vilket är en liten miss i skogen.
Är Ultralång imorgon, hoppas kroppen pallar 14 km orientering ^^ kan bli en utmaning. Ska ta fdet med ro : )
Låt: Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0